Hallo allemaal!

Misschien dat jullie je vandaagbenikpiraat nog herinneren, de blog waar ik voorheen met veel plezier op schreef. De laatste post die ik daar plaatste, is inmiddels alweer een halfjaar oud, wat komt doordat ik mezelf er niet meer toe kon motiveren om voor ieder product zo’n gigantische lap tekst uit te tikken. Desondanks is beauty nog steeds een grote hobby van me en vind ik het nog steeds ontzettend leuk om mijn bevindingen daarover te delen. Om die reden heb ik besloten om ‘sneller’ te gaan bloggen: zo af en toe plaats ik korte en krachtige berichten over producten die ik gaaf vind, kleding die ik vaak draag, spulletjes die ik gekocht heb, dingen die ik leuk vind, tags die ik de moeite waard vind etcetera! En dat allemaal in een nieuwe, schone wordpress-jas! En wat daar nou zo leuk aan is: jullie kunnen nu ook reacties achterlaten! Yay! 8D

Dus, wie was ik ook alweer?

Mara alias Neko.
21 jaar oud.
afkomstig uit Zeeland maar over het algemeen (doch lang niet altijd) woonachtig in Utrecht.
studeert Nederlands.
houdt van schrijven, vriendjes en vriendinnetjes, films kijken, films maken, liefde (ik heb de allerleukste!), piraten, helden, boomhutten en haar werk bij de C1000 van Renesse (waarvan de kluis vannacht gejat is).
Heeft pas geleden skeelers gekocht en gisteren gewicht geheft met 5 kilo aan elke arm YEAH.
Verslaafd aan endorfine, melk, lippenstift, CastleVille, geld uitgeven en vlinders in mijn buik.

Heel erg veel plezier op deze weblog, en dat er maar veel updates mogen volgen! Yeah!

8 reacties
  1. Elin zei:

    Dat er inderdaad maar veel updates mogen volgen! Ik ben benieuwd ^^

  2. Esther zei:

    Jeetje, Mara, wat ben je toch leuk. <3

  3. Haha vijf kilo aan elke hand, wil je Mike Tyson worden lief? Leuk dat je weer blogttt! xxxxxx

    • Neko zei:

      Ik moet zeggen dat vijf kilo best te doen is _O_

Geef een reactie

