FOTD 9.12.11

Goedemiddag allemaal!

Omdat ik vanwege het schrijven van mijn scriptie de deur bijna niet meer uitkom, loop ik de laatste tijd bijna altijd zonder make-up rond, maar omdat mijn ouders vanavond hun verjaardagen vieren (mijn mama was maandag jarig, mijn papa vandaag!) heb ik voor de gelegenheid weer eens iets op mijn gezicht gesmeerd. Dit is het resultaat!

Producten die ik gebruikt heb:

NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer  (anti-redness)
HEMA radiant finish foundation, kleur 01
INGLOT Freedom System Concealer
BOURJOIS Bio Détox Organic Poeder, kleur 52 Vanilla
INGLOT  Freedom System Wenkbrauwpoeder
ETOS Lip&Cheek als blush
MAC Eye Pencil, kleur Coffee
HEMA Wimperkruller
ETOS Max Volume Hypoallergeen Mascara
MAC Prep + Prime lipprimer
INGLOT Freedom System Lipstick
THE BODY SHOP  Vitamin E Face Mist

Eigenlijk zijn dit allemaal producten die vast in mijn dagelijkse routine zitten; ik wissel alleen dagelijks van lipstick en de mascara van Etos is pas nieuw (maar het wordt vrijwel zeker een blijvertje: ik vind ‘m superchill). Er is in korte tijd een hoop veranderd: als ik kijk naar hoe mijn routine er een halfjaar geleden uitzag, is eigenlijk geen enkel product meer hetzelfde!

Verandert jouw routine ook vaak, of ben je trouw aan de producten die je gebruikt? En welke producten zijn dat dan?

Alvast een fijn weekend, iedereen, en tot blogs!

xoxo,
Neko.

3 reacties
  1. Jolène zei:

    Ik ben echt nog steeds jaloers op hoe jij jouw wenkbrauwen opmaakt _O_ Als ik dat probeer, ziet het er zó onnatuurlijk uit. You look pretty ^-^ En ik heb eigenlijk alleen mascara, foundation en poeder in mijn vaste-makeup-routine zitten, tehe.

    • Neko zei:

      Whieeee, dat is superlief 8D Eerst had ik ze een pietsie te donker gemaakt maar toen zei mijn mama dat ik op Cruella De Vil leek… Dus toen heb ik ze maar weer overnieuw gemaakt 8D

Geef een reactie

