Kerstwens

Ik heb momenteel twee producten hoog op mijn verlanglijstje staan: ten eerste de MAC Prep + Prime Transparent Finishing Powder, ten tweede de aller. aller. allerprachtigmooiste oogschaduw die ik ooit gezien heb. Ik heb het over nummer 395 van het merk Inglot; een perfecte highlighter – en dan niet alleen voor op de ogen, maar ook voor op het gezicht. Ik spotte deze oogschaduw op de blog Killer Colours en ben sindsdien verkocht. Zodra ik mijn decemberbonus binnen heb, weet ik waar ik naartoe ga!

Hieronder een swatch en een aantal foto’s waar Viola de highlighter op haar jukbeenderen draagt. Ik heb geen jukbeenderen, maar care. Hebben hebben hebben!

(foto’s via Killer Colours, deze behoren mij niet toe)

Zo, nu ik dit gedeeld heb, spring ik in de auto op weg naar Moerdijk om het vriensje thuis te brengen. Nog een heel fijn weekend voor zover hij nog duurt en alvast sterkte voor de maandag van morgen!

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

