Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Sinds vorige week maandag zit ik met deze drie mascara’s opgescheept. De eerste kreeg ik van mijn vriendje, die wist dat ik deze op mijn verlanglijstje had staan en me ermee verraste omdat ik al twee daagjes ziek was. De andere twee kreeg ik van mijn schoonmoeder, op Sinterklaasavond, “want de tweede was gratis en ik vond het zonde om er maar één mee te nemen.” Ach, al het goede komt in drieën, toch?

Ik was erg benieuwd naar deze mascara omdat Etos claimt dat hij heel zacht is voor de ogen. Het laatste halfjaar heb ik veel last van irritaties en ik had het idee dat mijn mascara daar wel eens iets mee te maken zou kunnen hebben. Tijd voor een experiment, dus. Vooralsnog ben ik erg tevreden over dit product, omdat hij heel natuurlijk aanbrengt en mijn wimpers perfect scheidt. Als ik hem iets langer heb getest, zal ik nog even laten weten hoe mijn ogen op deze mascara reageren, want dat is in dit geval uiteraard het belangrijkst!

Heb jij ook ervaring met dikke, rode, tranende ogen als gevolg van mascaragebruik? En welke mascara gebruik je momenteel?

xoxo,
Neko.

4 reacties
  1. Jessika zei:

    Ik krijg alleen pijnlijke ogen van die mascara’s met die kunststof “borsteltjes” , van die plastic dingen. Verder heb ik d’r gelukkig geen last van^^

    • Neko zei:

      Oh, daar zou het ook wel eens aan kunnen liggen o.o Mijn laatste mascara, de One by One van Maybelline had volgens mij ook kunststof idd ^^

  2. Natascha zei:

    Ik gebruik een mascara van Yves Rocher. Die beweren dat ze met natuurlijke producten werken, maar voorlopig heb ik ook helemaal geen last van hun mascara, dus I like! Mijn oog make-up remover komt ook van daar, omdat dat de enige is die mijn ogen nog niet irriteerde en die toch mijn make-up verwijdert. Hij kost 7,70 in België, maar ik wacht altijd totdat er promotie is en ze voor 3,30 staan of zo, en dan koop ik er maar gelijk 3 ineens. Ze zijn iets duurder dan gewoon Kruidvat of zo, maar het gaat om mijn ogen, dus ik heb liever dure oogproducten en dan gebruik ik verder gewoon goedkope foundation, want da’s niet zo belangrijk methinks. 8D …oke, examen dus.

  3. Natascha zei:

    (Oh ja, de mascara die ik heb, is die in het paarse omhulsel en die je wimpers goed zou scheiden, en dat is wel wat ik nodig heb. Ik zag dat hij in de winkel 14 of 17 euro kost, maar ik heb hem – alweer _O_ – in de promotie gekocht en dan is hij 10 euro. Dus again: ik spring af en toe de Yves Rocher binnen om te kijken of er korting is en dan sla ik wel een voorraadje in, zelfs als ik het niet meteen nodig heb.)

Geef een reactie

