NYX Carry-all Beauty Bag

Sinds een paar weken mag ik mezelf de trotse eigenaar van een NYX Carry-all Beauty Bag noemen. Hij stond al eeuwen op mijn verlanglijstje, maar toch had ik hem nog steeds niet de mijne gemaakt. Ik vermoed dat mijn banksaldo daar iets mee te maken had.

Nu ik hem eindelijk heb, kan ik niet meer zonder. Ik reis veel heen en weer tussen Renesse en Utrecht en was altijd maar aan het hannesen met te kleine toilettasjes, brushrolls en losse spullen in mijn weekendtas. Wat zo ideaal is aan deze beautybag, is dat er veeeeeel in kan en dat er bovenal ook kwasten in passen. Je betaalt er €25,= voor, maar krijgt er ook veel voor terug!

(Als je op de foto overigens een product ziet waar je graag meer over zou willen weten, schroom dan niet om dat te vragen, en dan zal ik kijken of ik er iets zinnigs over kan zeggen.)

Fijn weekend alvast!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

