Lemony Flutter

Ik weet dat het product er niet voor is bedoeld, maar Lush Lemony Flutter is mijn nieuwe allerfavorietste lievelingslippenbalsem. En ook die van het vriensje.

Lemony Flutter zit bomvol boters en oliën die niet alleen fijne dingen doen voor je huid (Lemony Flutter is stiekem bedoeld voor op je nagelriemen), maar ook wonderen verrichten voor je gebarsten, gortdroge lippen! Anders dan bij reguliere lippenbalsems zoals Vaseline en Labello staat er geen zooi in de ingrediëntenlijst, en dat is top, want ik haat zooi!

Je betaalt een lieve duit (tien euro) voor dit iniminipotje van 50 gram, maar het moet gezegd dat je er wel onmogelijk lang mee doet: ik heb hem nu een maand of twee en ik heb alleen nog maar gebruikt wat er na het openmaken nog aan het deksel gekleefd zat. En dat is nog niet eens op. Kun je nagaan.

Gebruik jij Lush Lemony flutter ook wel eens als lippenbalsem, of heb je iets anders van Lush waar je helemaal lyrisch van bent? Of heb je iets op je verlanglijstje staan voor kerstmis? Laat het me weten bij de comments!

1 reactie

Geef een reactie

