Zelf deodorant maken

Een poos geleden zag ik op Beautygloss een filmpje waarin Mascha stap voor stap uitlegt hoe je zelf je deodorant kunt maken. Ik heb nu eindelijk alle drie de ingrediënten in huis en kan niet wachten tot ik de tijd heb om dit te gaan maken!

Mijn kokosvet komt bij De Tuinen vandaan, de maizena heb ik gewoon uit de supermarkt en de Baking Soda heb ik gekocht bij de grote toko aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Bij elkaar kosten de ingrediënten niet meer dan 10 euro en daar kun je een shitload aan deodorant mee maken! Nu nog een leuk potje kopen/vinden om de deodorant in te bewaren… Tips, iemand?

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

