FOTD 25.12.11

Goedemorgen allemaal!

Bij deze, zoals beloofd, een foto van mijn kerstlook! Ik heb de bruine oogschaduw vandaag overgeslagen, maar verder is alles alles precies hetzelfde als in de fototutorial!

De producten die ik voor deze look gebruikt heb:

NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer  (anti-redness)
HEMA radiant finish foundation, kleur 01
INGLOT Freedom System Concealer
BOURJOIS Bio Détox Organic Poeder, kleur 52 Vanilla
JOHN VAN GILS Oogschaduwbasis
INGLOT  Freedom System Wenkbrauwpoeder
ETOS Lip&Cheek als blush
MAC Eye Pencil, kleur Coffee
MAC Chromographic Pencil, kleur NC15/NW20
CATRICE made to stay longlasting eyeshadow, kleur 040 Lord of the Blings
HEMA Wimperkruller
ETOS Max Volume Hypoallergeen Mascara
MAC Prep + Prime lipprimer
INGLOT Freedom System Lipstick
THE BODY SHOP  Vitamin E Face Mist
HEMA body glitter

Zo, en nu moet ik gauw op de jaarlijkse familiefoto, voordat mijn moeder me vanachter mijn computer sleurt! Een hele fijne Kerst iedereen!

(Wat heb jij vandaag voor look gemaakt?)

1 reactie
  1. Valeria zei:

    hele mooie look!

Geef een reactie

