MAC Lipprimer

Één van mijn beste aankopen in 2011 moet toch wel deze lipprimer van MAC geweest zijn. Sinds ik deze gebruik, kruipt mijn lippenstift nooit meer in de lijntjes rond mijn mond en blijft hij redelijk goed zitten, zelfs als ik een pistoletje heb verorberd! Respect! Ook voelt hij erg voedend aan; voorheen gebruikte ik altijd een lippenbalsem ’s morgens, maar tegenwoordig hoeft dat niet meer. Af en toe een beetje Lemony Flutter is genoeg!

Het vreemde vind ik dat ik op de blogs die ik volg nog nooit over deze lipprimer heb gelezen, want hij is ronduit fantastisch en ik kan niet meer zonder (bij het maken van de fototutorial van mijn kerstlook, had ik de primer weer eens niet gebruikt, en dat heb ik geweten ook). Zodra deze op is, ga ik meteen een nieuwe halen!

Ken je dat, dat je zo weg bent van een product dat je niet meer zonder kunt? En dat je het direct mist als je het één dag niet hebt gebruikt?

xoxo,
Neko

Geef een reactie

