Mijn Krultangontmaagding

Omdat ik vandaag ga daten met mijn allerliefste krullenvriendinnetje Marcella, heb ik mijn haar vandaag medekrullend gemaakt met een heuse krultang! Dit was poging één en ik vind het nu al twintig keer beter werken dan papillotten. Maar het duurt wel tien keer zo lang. Keuzes, keuzes…

Ik ben supertevreden met het resultaat, al denk ik niet dat ik dit iedere morgen ga staan doen als ik naar mijn werk moet; daar duurt het toch echt iets te lang voor! Wel ben ik benieuwd hoe lang de krullen standhouden. Er zit een halve bus Elnett in, maar met deze Hollandse wind hoeft dat helaas niets uit te maken…

Over de krultang die ik gebruikt heb, komt later meer. Over de make-up die ik op deze foto’s draag ook!

Wat ga jij doen vandaag? :)

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Jessika zei:

    Aaaww, je krulletjes zijn cute _O_ staat je goed ;D

Geef een reactie

