FOTD 30.12.2011

Bij de foto’s die je gisteren van mijn haar zag, hoorde uiteraard een make-up look! Zelfs al had ik vrijdag een vrije dag (ha ha ha), dat weerhield me er niet van om weer een boel producten op mijn gezicht te smeren. En toch; dit is denk ik de meest naturelle look die ik in tijden gemaakt heb.

Producten die ik gebruikt heb:

NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer  (anti-redness)
HEMA radiant finish foundation, kleur 01
INGLOT Freedom System Concealer
BOURJOIS Bio Détox Organic Poeder, kleur 52 Vanilla
JOHN VAN GILS Oogschaduwbasis
INGLOT  Freedom System Wenkbrauwpoeder
ETOS Lip&Cheek als blush
MAC Chromographic Pencil, kleur NC15/NW20
HEMA Wimperkruller
ETOS Max Volume Hypoallergeen Mascara
CATRICE Lipstick in 020 Maroon
INGLOT Freedom System Lipstick
THE BODY SHOP  Vitamin E Face Mist

Ik wil jullie alvast een onwijs fijne jaarwisseling wensen! Op het moment dat dit artikel online komt, ben ik aan het werk in mijn oude vertrouwde C1000 en daarna val ik direct met mijn neus in de Oud en Nieuw-festiviteiten (en ga ik mijn vriensje ophalen, want hij komt vandaag terug uit Oostenrijk! Yay!), dus ik denk niet dat ik voor die tijd de kans nog krijg om GELUKKIG NIEUWJAAAAR te zeggen. Dus, bij deze: maak er een mooie avond van en stap met je goede been het nieuwe jaar in!

Tot in 2012!
Neko.

Geef een reactie

