Kruidvat Krultangset

Ik had jullie nog beloofd te schrijven over de tang waarmee ik pas geleden mijn haar in de krul gezet had, dus bij deze een snelle blogpost!

Een poosje geleden las ik op http://www.beautylab.nl over een krultangset van het Kruidvat, voorzien van een ongelofelijk groot heb-heb-heb-gehalte: voor het luttele bedrag van dertien (!) euro ontvang je drie compleet verschillende krultangen waarmee je (zodoende) compleet verschillende kapsels in elkaar kunt draaien (haha).

Zoals gezegd zitten er in de doos drie verschillende krultangen: een heel dunne om kleine krulletjes mee te maken, eentje met een middenmaat (die ik gebruikt had voor mijn kapsel op 29 december) en een heel grote waarmee je supermooie golven kunt zetten (sinds ik deze heb, gebruik ik nooit meer een stijltang voor mijn pony). Met een fikse vleug haarlak blijven de krullen prima zitten, dus de enige manier waarop ze het voor mij nog kunnen verpesten, is over een maand kapot gaan. I’ll keep you posted!

Zou je meer kapsels willen zien die ik met deze krultangen in elkaar gezet heb?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

