Shoplog Inglot

Goedemiddag iedereen!

Eergisteren toog ik met mijn Kerstbonus en een gigantische verlanglijst naar de Inglotwinkel in Amsterdam om eens flink wat spullen in te slaan en ik ben ongeloooooofelijk goed geslaagd. En omdat ik superblij ben met mijn nieuwe spulletjes, vond ik het leuk om een paar fotootjes met jullie te delen. Want oh oh oh, wat zijn deze producten toch prachtig.

Dit is hoe mijn Inglotpalette eruit zag voordat ik al mijn nieuwe aankopen deed. Ik had vijf lipsticks (die jullie volgens mij allemaal al een keer voorbij hebben zien komen in Fototutorials en FOTD’s), een concealer in een superfijne kleur én een wenkbrauwpoeder die ik iedere dag met veel plezier gebruik.

Na mijn Inglot shop-sessie had ik het volgende:

Allereerst maakte ik dit oogschaduwpalette buit, met daarin een donkerbruine kleur, de felbegeerde highlighter en een leeg vakje voor wanneer ik bedacht heb wat voor kleur ik nog meer zou willen hebben.

In een palette dat ik al eerder gekocht had, verzamelde ik een perzikkleurige concealer voor onder mijn ogen, een wenkbrauwpoeder in een iets lichtere kleur dan mijn oude en een bruine wenkbrauwgel. De gele concealer en mijn donkere wenkbrauwpoeder mepte ik uit mijn grote palette om ruimte te maken voor het volgende:

Gahhhhh is het niet prachtig? Aan mijn al eerder gekochte lipsticks voegde ik vijf (hoewel – vier. De twee kleuren rechtsboven zijn per ongeluk dezelfde. Oepsie) nieuwe lipsticks toe, stuk voor stuk prachtige kleuren. Hier kan ik naar blijven kijken, en dat doe ik dan ook. En soms krijgt mijn vriendje ook een beetje aandacht.

Tot slot kocht ik ook een blauw oogpotlood, omdat ik een poos terug een plaatje zag van iemand met blauwe eyeliner en sindsdien aan weinig anders meer kan denken. Morgen zien jullie een look waarbij ik dit potlood gebruikt heb!

Mochten jullie benieuwd zijn naar swatches, dan laat ik die met alle liefde zien! Je kunt er altijd naar vragen bij de comments :)

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

