FOTD 7.01.12

Hallo allemaal!

Aangezien ik nog lang niet al mijn nieuwe Inglot-producten getest heb, zag ik vandaag wederom mijn kans schoon om mijn hele gezicht vol te plamuren! Vandaag besloot ik mijn oogschaduwpalette eens te proberen, en oh, wat ben ik daar blij mee. Vooral de highlighter is praaaaaaaaachtig en de bruine kleur is zo gepigmenteerd dat je aan een klein kwastdipje al genoeg hebt. Superspul.

Producten die ik gebruikt heb:

NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer  (anti-redness)
HEMA radiant finish foundation, kleur 01
REVLON PhotoReady foundation, kleur 004 nude
INGLOT Freedom System Concealer Peach
INGLOT Freedom System Concealer Geel
BOURJOIS Bio Détox Organic Poeder, kleur 52 Vanilla
JOHN VAN GILS Oogschaduwbasis
INGLOT  Freedom System Wenkbrauwpoeder
INGLOT Freedom System Wenkbrauwwax
ETOS Lip&Cheek als blush
INGLOT oogschaduw als highlighter op jukbeenderen en onder wenkbrauw
INGLOT oogschaduw in arcadeboog
MAC Oogpotlood, kleur Coffee
MAC Chromographic Pencil, kleur NC15/NW20
ETOS Max Volume Hypoallergeen Mascara
MAC Lipprimer
INGLOT Freedom System Lipstick

Ben jij ook zo weg van Inglots Freedom System?

Geef een reactie

