Mijn MAC lipsticks

Om maar niet de hele tijd als een kip zonder kop over Inglot te raaskallen, wil ik vandaag weer eens twee MAC-producten met jullie delen! Sinds ik mijn geliefde freedom-system-palette heb, draag ik deze lipsticks namelijk erg weinig. Veel te weinig, eigenlijk. En volledig onterecht.

Ik heb twee lipsticks van MAC: Chatterbox en Crosswires. Chatterbox heeft een lichtroze kleur en is vrij dekkend; Crosswires neigt meer naar een koraaltint en brengt in eerste instantie wat minder dekkend aan, maar is alsnog op te bouwen tot full coverage. Beide lipsticks zijn praaaachtigmooi en heerlijk romig en blijven, vooral in combinatie met de lipprimer, goed zitten: na een flinke portie boerenkool met worst zat mijn Crosswires er nog prima op!

Links Chatterbox, rechts Crosswires. Op deze foto’s kun je goed zien dat de dekking feitelijk niet heel veel van elkaar verschilt, zelfs al draagt Chatterbox het label amplified creme en Crosswires het label cremesheen.

Ik ben onwijs tevreden over deze lipsticks, ondanks het prijskaartje van achttien euro dat eraan hangt! En ik heb zomaar het idee dat het niet bij deze twee zal blijven…

Heb jij nog aanraders op het gebied van MAC lipsticks?

2 reacties
  1. Laura zei:

    Ik heb zelf niets van MAC, maar zou wel graag wat kwasten hebben ^^ xx

    • Neko zei:

      Jaaaaaaaaa, die zou ik ook héél graag willen hebben!

Geef een reactie

