Update: Zelf deodorant maken

Goedenavond iedereen!

De dag is alweer bijna voorbij, maar ik wilde toch nog even gauw laten weten wat ik van mijn zelfgemaakte deodorant vind! Ik heb hem inmiddels aan verschillende tests onderworpen (een hele dag werken, 6km skeeleren, het hele dorp door fietsen) en vandaag vel ik mijn oordeel.

Dit is namelijk superspul. Ik stink niet, ook niet helemaal aan het eind van de dag (geloof me, ik heb net nog geroken!) en ik krijg onder normale omstandigheden geen zweetplekken in mijn shirtjes, wat mijn sceptische zelf ongelofelijk verrast heeft! Deze deodorant is wel iets lastiger op te brengen dan die uit een sprayflacon (de ‘crème’, bij gebrek aan een beter woord, is vrij hard) waardoor het deodorant opdoen een heel ritueel wordt op de vroege morgen, maar het is het waard! Absoluut!

Heb jij er al eens aan gedacht om zelf deodorant te maken?

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Jessika zei:

    Oeh, misschien moet ik dat toch eens gaan proberen^^
    (Even heel iets anders; ik vind het vet handig dat ik je blog kan ‘follow’en en mailtjes krijg als je iets post _O_)

    • Neko zei:

      Ja, moet je echt doen ^-^ Het werkt super! En ik zag inderdaad gisteren dat jij bent geabonneerd op mijn blog, supernice! Ik wist niet dat het kon!

Geef een reactie

