Outfit 11.01.12

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie een outfit zien met in de hoofdrol een shirtje dat ik pas geleden bij H&M besteld heb. Ik kreeg de bestelling gisteren binnen en had vandaag meteen zin om er lekker creatief mee aan de slag te gaan! De outfit is uiteindelijk lekker simpel geworden, maar toch een beetje buiten mijn comfort zone, omdat ik normaal gesproken nooit (nee echt, nooit!) t-shirts met print draag.

Dit is wat ik draag:

T-Shirt: H&M, €9,95
Lang hemd: H&M, €9,95
Legging: H&M, €7,95
Ketting: Erfstuk.

Nooit had ik verwacht dat ik ooit nog vrijwillig in een cropped tee over straat zou gaan, maar het onmogelijke is gebeurd: ik heb er één gekocht. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem bijna wilde terugsturen naar de krochten van het H&M-imperium (seriously – waarom duurt het altijd zo lang voordat je je spullen eenmaal in huis hebt? Uit welke diepte van de aarde moet het helemaal vandaan komen?) maar toen ik er een knoopje in legde, vond ik hem plotseling wel charmant. En de opdruk – oh, de opdruk. Normaalgezien ben ik slechts te bewonderen in little black dresses, dus dit is een hele welkome afwisseling. Wel gedragen over een LBD, natuurlijk, dat dan weer wel.

Buiten combineerde ik deze outfit met een paar zwarte Vans, en als ik nagellak gehad had, had ik mijn nagels net zo’n felle kleur gegeven als mijn lippen… Maar over de make-up komt morgen meer!

Dragen jullie kleding ook wel eens anders dan hoe het ‘hoort’? En hoe doe je dat dan? :)

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

