Neko heeft een badpak yeah!

Na twee jaar geleden een hele zomer verliefd te zijn geweest op een badpak dat niet kleiner dan maat 44 verkrijgbaar was, heb ik nu eindelijk een nieuwe liefde! Ik vond deze beauty op wehkamp.nl: ik gooide haar in mijn virtuele winkelmandje, wachtte met smart op de postbode en kan sindsdien niet wachten tot het eindelijk weer zomer is. Of tot er een andere gelegenheid komt waarop ik haar kan dragen.

De strikjes en het a-symmetrische model doen het hem voor mij; dat het badpak daarnaast ook nog figuurcorrigerend is, is natuurlijk mooi meegenomen! Er zit overigens ook vulling in de cups, voor wie dat belangrijk vindt, maar ik heb ze er meteen uitgegooid omdat ze bij mij alleen maar vreemde bobbels veroorzaakten… Dan toch liever puur natuur! Ik legde hier veertig euro voor neer,  wat ik niet veel geld vind voor een badpak waarin ik me net Marylin Monroe voel en waardoor mijn vriendje zich gedraagt alsof ik ook daadwerkelijk zo’n blonde schone ben! Als je ook graag een Marylin-experience wilt (ik kan het iedereen aanbevelen!) kun je het badpak hier bestellen!

Heb jij je badkleding voor aankomende zomer al in huis of doe je nog een seizoen met je bikini/badpak van vorig jaar? Heb jij ook al eens een badpak overwogen?

xoxo,
Neko.

4 reacties
  1. Max Mendes de Leon zei:

    Yup, dat vind ik zeker!!

  2. Ik heb nog nooit een badpak overwogen maar tegenwoordig zijn die wel ene heel stuk hipper dan een paar jaar geleden. Ik heb vorige zomer nog maar 2 nieuwe bikinis gekocht dus ik denk niet dat ik snel nog eentje zal kopen.

Geef een reactie

