Mijn Inglot Lipstick-palette: swatches

Goedemiddag iedereen!

Omdat ik zooooo ontzettend veel van mijn Inglot Lipstick-palette houd, wilde ik jullie vandaag alle kleuren uit dat palette eens laten zien. Ik denk dat jullie het merendeel van deze lipsticks al wel eens voorbij hebben zien komen in FOTD-artikelen, maar een volledige set swatches had ik jullie tot op vandaag nog nooit gegund! Het swatchen werd na drie lipsticks nogal pijnlijk, dus als niet alle foto’s even netjes zijn: sorry daarvoor.

Hieronder nogmaals een foto van mijn palette. De swatches zijn in precies dezelfde volgorde gemaakt!

(De kleuren komen bijna perfect overeen met de werkelijkheid, met uitzondering van de rode kleur in het midden van de linker rij: deze is in het echt een stuk glitteriger!)

Lipsticks van Inglot zijn lekker zacht en smeren fijn uit, zitten propvol pigment en komen in een gigantische variëteit kleuren en finishes. Zo zijn er draagbare kleuren (rechtsboven), gewaagde kleuren (middelste kleur op de rechter rij), felle kleuren (linksboven), matte kleuren (tweede kleur in de rechter rij), kleuren met glittertjes erin (middelste kleur op de linker rij) en kun je de kleuren goed opbouwen in dekking. Voor een lichte zweem kleur breng je ze aan met je vingertoppen, voor een volledige dekking breng je ze aan met een kwastje. En wat nog het leukste is: als je aan tien kleuren niet genoeg hebt, kun je ze nog mengen ook! Een artikel daarover volgt!

Oh, en als er een bepaalde lipstick is waar je per se het nummer van wil weten, laat dat dan even achter bij de comments, dan zal ik de betreffende lipstick even uit het palette meppen!

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Melissa zei:

    DUIZEND MAAL LIEFDE <3 Jij hebt trouwens echt perfecte swatchlippen.

Geef een reactie

