Nagelvoornemens

Goedemiddag iedereen!

Ik maak niet vaak goede voornemens, maar toen ik een poosje terug weer eens kritisch naar mijn nagels keek, moest ik toegeven dat het zo niet langer kon. Ik bijt al op mijn nagels zo lang ik me kan herinneren, martel mijn nagelriemen met droogte en knauw met veel teveel plezier op de losse velletjes, wat na éénentwintig jaar heeft geresulteerd in onderstaande foto.

Ik heb al vaak, héél vaak geprobeerd om te stoppen met al dat gehap aan mijn vingers, maar het lukt me simpelweg niet. Stoppen met bijten is niet eens zo heel lastig, maar mijn nagels zijn ontzettend broos en slap, waardoor ze lelijk worden zodra ik ze lang laat groeien. Mijn randjes worden niet wit, maar doorzichtig en geelachtig met hier en daar een witte stootplek. Niet mooi. Vandaar mijn goede voornemens dus!

Vanaf nu ga ik mijn nagels zo vaak mogelijk vertroetelen met Herôme Hydrating Nail Gel, Trind Nail Repair en Lush Lemony Flutter. En over een aantal weken zal ik jullie het (hopelijk schokkende!) resultaat hiervan laten zien!

7 reacties
  1. Je kan altijd nog een paar tips op mijn blog vinden ;)
    Ik ben bezig met een plan voor diegene die van nul moeten beginnen!

    Veel succes!

  2. Melissa zei:

    Trind Nail Repair is wonderspul, echt waar! Het heeft mijn nagels gered nadat ik vier weken met nepnagels had gelopen. Ik zou het de eerste paar weken wel bijna iedere dag (of om de 1 á 2 dagen) blijven gebruiken, ipv bijv. maar 1x per week. ^^ Ik weet zeker dat ze beter zullen groeien.

    Trouwens, gebruik je vaak een buffervijl? Ik deed dat best vaak, maar ben er sinds ik Nail Repair van Trind gebruik mee gestopt. Ze zijn iets .. ribbeliger nu, maar wel een stuk sterker. En regelmatig bijvjilen met bij voorkeur een glasvijl. (: Misschien een tip ^^ En Lush Lemony Flutter is altijd goed voor je nagelriemen fcourse.

    • Neko zei:

      Ik doe mijn best, maar ik ben vaak laks met het bijhouden van mijn manicures ^^” Bufferen doe ik nooit, vijlen met een glasvijl ook! Ik zal wel eens een update maken over de producten die ik voor mijn handjes gebruik ofzo, als je dat leuk vindt!

    • Neko zei:

      Ik heb trouwens vorig jaar in de zomer een manicure laten doen op Tenerife en toen kwam dat mens aanzetten met een buffervijl en ik had echt zoiets van: “NEEEE HET IS ONBELEEFD OM TE ZEGGEN DAT IK DAT NIET WIL MAAR GA VERDORIE WEG MET DIE BUFFERVIJL MIJN NAGELS ZIJN NET ZO STERK ;(“

      • Neko zei:

        True story.

      • Melissa zei:

        Hahah that sucks. _O_ Ik ga ook echt nooit meer buffervijlen gebruiken. Dan maar lichte ribbeltjes (wat je overigens niet eens ziet).

Geef een reactie

