Filmpje: Mijn kwasten + Nieuwe kwasten van Bdellium Tools

Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens een filmpje voor jullie in petto! Het was weer even wennen, maar ik ben blij met de uitkomst en met het intro dat voortaan voor al mijn video’s zal verschijnen :) Het logo dat je in het intro voorbij ziet komen (en dat ik nu ook als banner heb ingesteld!) is geschilderd door mijn vriendin Marcella. Ik ben er onwijs blij mee, want het is lekker duister en piraterig, maar DIE LIPSTICK <3 HIJ IS ZO MOOOOI EN MEISJESACHTIG 8D Whie!

(Het Youtubekanaal is overigens een ander dan waarop ik mijn oude video’s plaatste, dus voel je vrij om je te abonneren!)

Enjoy!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Melissa zei:

    Supergaaf nieuw logo! En je intro is ook leuk. :)

    “Is ook niet erg, want hij was meer 2,50”
    _O_ Haha!

    Kwasten zien er goed uit, en top dat je er zo blij mee bent! Ik wil ook nog een paar nieuwe kwasten, zit te denken aan Sigma. Ofzeuuu.

Geef een reactie

