FOTD 13.01.12

Hallo allemaal!

Vandaag wilde ik jullie een look laten zien die ik vorige week maakte, waarin ik besloot een beetje te experimenteren: ik gebruikte twee kleuren lipstick voor een gradient effect en gebruikte blauw oogpotlood op mijn waterlijn. De fullfacefoto ben ik dom genoeg vergeten te maken, maar als ik mijn vriendje mag geloven (ik quote: “verdorie, wat zie je er weer lekker uit”) was de look geslaagd.

Producten die ik gebruikt heb (voor zover je dat op de foto’s kunt zien):

INGLOT Freedom System Concealer Peach
INGLOT Freedom System Concealer Geel
JOHN VAN GILS Oogschaduwbasis
INGLOT  Freedom System Wenkbrauwpoeder
INGLOT oogschaduw
INGLOT Soft Precision Eyeliner, kleur 26
MAC Oogpotlood, kleur Coffee
HEMA Wimperkruller
ETOS Max Volume Hypoallergeen Mascara
MAC Lipprimer
INGLOT Freedom System Lipstick

Wat voor make-up draag jij vandaag?

xoxo,
Neko.

5 reacties
  1. Elin zei:

    De grote vraag: hoe lang bleef dat oogpotlood op je waterlijn zitten? Ik weet nooit zo goed wat ik met oogpotlood onder mijn oog moet: op de waterlijn is binnen no time verdwenen, en als ik het daaronder doe, dan zit er weer zo’n rare leegte tussen mijn oog en het streepje potlood :C

    • Neko zei:

      Nou, het bleef niet onwijs lang zitten… Maar dat is het ding met potlood, dat blijft gewoon niet zo lang zitten op je waterlijn, omdat het nat is (duh) enzeu. Máár, ik heb wel een keer een tip gelezen die ervoor zou moeten zorgen dat je oogpotlood meer longlasting wordt: eerst even met een wattenschijfje over je waterlijn heen gaan! Zo maak je je waterlijn droog en hecht het potlood beter. Daardoor blijft het ietsje langer zitten, maar verwacht geen olympische records _O_

  2. Mascara, zwarte eyeliner, primer and foundation. My favourite look.

Geef een reactie

