Reddingsmissie: Mijn haar #1

Hoi iedereen!

Na allerlei dagen van drukte is het dan eindelijk weer eens tijd voor een update! Vorige week heb ik een dag door een ijskoude Efteling gehobbeld (zie hier mijn videoverslag daarvan!), heb ik een paar uur lang salto’s gemaakt in een zwembad vol met chloor en kon ik mijn haar, dankzij een lang bezoek aan the inlaws, voor lange tijd niet vertroetelen met conditioner. Ik denk niet dat ik jullie nog hoef te vertellen dat mijn haar er op donderdagochtend maar dood en verdrietig bij hing. Tijd voor wat quality time, leek me.

Op de foto links zie je hoe mijn haar eruitzag op toen ik donderdag uit bed rolde. Dof, dor, droog, dood – daar moest verandering in komen. Ik trakteerde mijn haar op een maskertje van kokosolie (als je daar meer over wilt weten, raad ik je aan om op beautygloss.nl eens te zoeken op kokos haarmasker), smeerde er wat serum en glansspray in en – tadaaaaa! Op de rechterfoto zie je het resultaat. Veel beter, toch?

Ik hoop dat ik jullie binnenkort ook kan trakteren op een reddingsmissie deel 2, maar dat hangt er vanaf hoeveel geld ik aan de kapper te besteden heb… Ik ben mijn kleur namelijk meer dan zat en geen enkel blondeermiddel kan daar nog iets aan doen. Oh well…

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

