FOTD 28.01.12

Goedemiddag iedereen!

Vandaag laat ik jullie een heel klassieke look zien: een simpele eyeliner met een kleine wing en matte, rode lippen.

Producten die ik voor deze look gebruikt heb:

Gezicht:
NYX Studio Perfect Photo-loving primer, kleur Anti Redness
Revlon ColorStay foundation
Inglot Concealer
Inglot  oogschaduw, kleur 395 (als highlight)
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
MAC oogpotlood, kleur Coffee
MAC chromographic pencil, kleur NC15/NW20
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Inglot Wenkbrauwpoeder
John van Gils oogschaduwbasis

Lippen:
MAC Prep + Prime lipprimer
Mac lippencil, kleur Brick

Houd jij af en toe ook van simpele, klassieke looks of pak je liever uit met je oogschaduw?

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Hihi eeuwige c1000 kostuum <3 mooie look tho! Heb je nou voor je lippen alleen een potlood gebruikt of ook wel lippenstift erover?

    • Neko zei:

      Haha ja _O_ Ik maak me altijd op voordat ik aan het werk ga, en doordeweek bijna nooit, dus FOTOfoto’s maak ik vaak vlák voordat ik de deur uit ga :’) Ik heb geen lippenstift gebruikt nee, alleen het potlood ^^ En de primer. Bleef retelang zitten.

Geef een reactie

