Verlanglijstje

Zelfs al zijn Sinterklaas en de Kerstman alweer de hort op, er moet altijd iets te wensen overblijven, toch? Er zijn momenteel een aantal producten die hoog op mijn verlanglijstje staan en vandaag leek het me leuk om daarvan de vier felst begeerde op een rijtje te zetten!

Met de klok mee:

1. Yes to blueberries age refresh smoothing daily cleanser. Ik ben een sucker voor facewashes omdat het zo’n snelle en gemakkelijke manier is om je gezicht te reinigen, en deze van Yes to schijnt ongelofelijk fijn en voedend te zijn. Momenteel gebruik ik een facewash van The Body Shop en daarvoor heb ik verschillende van Dove geprobeerd, en ondanks dat ze hun werk (schoonmaken) goed deden, had ik daarna altijd last van een trekkerige huid. Niet fijn. Deze zou ik daarom heel graag willen proberen!

2. Een oranje blazer. Ik ben al de hele winter op zoek naar de perfecte oranje blazer, maar ik kan er geen één vinden die aan al mijn eisen voldoet. De blazer op de afbeelding komt van H&M, maar heeft twee nadelen: hij is van crepe en kost 50 euro. Het liefst heb ik een beetje een dunne blazer die ik ook in de zomer kan dragen (EK voetbal, here I come!) en die ietsje goedkoper is. Verder is dit model perfect: lekker lang, één knoop aan de voorkant en knaloranje.

3. Too faced shadow insurance. Nu ik meer met oogschaduws werk en mijn wenkbrauwen ook wat meer longlastingness toewens, wil ik graag investeren in een goede oogschaduwbasis. Deze van Too Faced schijnt in kwaliteit vergelijkbaar te zijn met de geroemde Primer Potion van Urban Decay, maar is qua verpakking iets praktischer omdat hij in een tube komt.

4. Een Inglot Freedom System Palette vol met felle kleurtjes. Ik experimenteer graag en ik houd van Inglot. De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker looks wil maken die afwijken van mijn dagelijkse routine en voornamelijk graag met kleur wil leren spelen. Mijn liefde voor Inglot en het zelf samenstellen van paletjes, komt hierbij uiteraard zéér van pas. Ik kan niet wachten tot ik weer eens los mag gaan bij Inglot – want daarvoor moet ik eerst voor mezelf een aantal doelen bereikt hebben :)

Dit is helaas niet alles wat er op mijn verlanglijstje staat: ik zou ook heel graag snel naar de kapper willen voor een aantal veranderingen in mijn kapsel en om die ellendige oranje waas eens uit mijn haar te laten verven, en ook hoog op de lijst staan een shampoo en conditioner van Anatomicals, waar Miss Lipgloss vandaag over schreef. Ugh, so much to buy, so little money.

Wat staat er op jouw wishlist?

xoxo,
Neko.

7 reacties
    • Neko zei:

      Ja he? ^^ Daarom wil ik er zo graag één!

  1. Annenen zei:

    De primer van Urban Decay is er ook een tube variant! Of ik heb een speciale versie.. Hmm, ik heb hem iig in tube variant, ben er erg tevreden over(:

    • Neko zei:

      Ooooh, dat wist ik helemaal niet, die ben ik nog nooit tegengekomen!

  2. Heb naar aanleiding hiervan die Yes to blueberries cleanser gekocht… Dank je wel, want hij is heel fijn! Erg gentle, en hij reinigt én voedt inderdaad.

    • Neko zei:

      Oh, ik kan niet wáchten tot ik deze kan kopen! =D Heb je hem bij De Tuinen gevonden?

      • Nee, bij Sephora! Ik keek even snel op de site van De Tuinen en daar stonden wel alle andere Yes to… lijnen op, maar geen blueberries. Voor de zekerheid dus maar naar Sephora gegaan, is ook geen straf. ;)

Geef een reactie

