FOTD 31.01.2012

Hoi allemaal!

Afgelopen dinsdag had ik eens zin om met mijn ogen weer eens iets compleet anders te proberen: het raam uit met mijn oogpotlood! Het resultaat was een fris oog met alleen wat champagnekleurige oogschaduw en mascara. Véél mascara. Mijn wenkbrauwen vulde ik netjes in, ik smeerde wat highlighter en een héél klein beetje blush op mijn wangen, matchte mijn lipstick met mijn trui en hop – ik was good to go!

De producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
NYX Studio Perfect Photo-loving primer, kleur Anti Redness
Revlon ColorStay foundation
Inglot Concealer Peach
Inglot concealer Geel
Inglot  oogschaduw, kleur 395 (als highlight)
Etos  Lip+Cheekstain
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
John van Gils oogschaduwbasis
Inglot oogschaduw, kleur 395
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Inglot Wenkbrauwpoeder
John van Gils oogschaduwbasis

Lippen:
MAC Prep + Prime lipprimer
Inglot oogschaduw, kleur 395 (als highlight)
Inglot Lipstick

Als jullie al lekker kunnen genieten van het weekend: enjoy it while you still can!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Melissa zei:

    Volgens mij heb ik iets gemist – je hebt de Prep + Prime poeder van MAC. 8D

    Mooie look, vooral die lipkleur vind ik erg mooi. Ik draag de laatste tijd ook heel vaak alleen maar mascara.

Geef een reactie

