Fototutorial: Brons en Berry

Goedemiddag iedereen!

Vandaag heb ik weer een fototutorial voor jullie! Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd steeds minder inspiratie heb voor nieuwe looks, maar ik heb een poging gedaan en was er (op de laatste stap na) heel erg tevreden over. Dit is zeker iets dat ik nog een keer zou dragen!

Enfin, als je stap voor stap wil zien wat ik gedaan heb, scroll dan vooral naar beneden!

Goed, zoals altijd beginnen we met een schoon oog. Mijn wenkbrauw had ik al bijgetekend met twee kleuren wenkbrauwpoeder van Inglot, onder mijn ogen zit een beetje Inglot concealer.

Als eerste bracht ik een klein laagje van mijn goudkleurige, longlasting oogschaduw van Catrice aan op het midden van mijn bewegend ooglid, voor een highlight en een instand warme gloed. Dit deed ik gewoon met mijn vingers, dat vind ik gemakkelijker werken dan met een kwast en zo precies hoeft het niet, bij deze look! Zorg er wel goed voor dat je de randjes goed blendt, anders kan het er een beetje vreemd uitzien.

Met een pencilkwast pakte ik vervolgens een beetje van de bronzen kleur uit mijn Inglot Freedom System Palette en bracht dat aan op de buitenkantjes van mijn bovenste en onderste wimperrand.

Met een blendingkwast vervaagde ik het bronzen lijntje vervolgens naar buiten toe.

Mijn wimpers pakte ik dik in met een aantal likjes van mijn favoriete Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara.

Vervolgens kleurde ik mijn lippen in met de kleur rechtsonder in mijn Inglot palette. Ik vond dat deze kleur, in combinatie met het rokerige brons en lichte goud op mijn ogen, een beetje een herfstgevoel uitdroeg (al moet zelfs ik toegeven dat het nu toch echt winter is geworden, hoe vervelend ik dat ook vind).

Vervolgens voerde ik een experimentje uit waar ik uiteindelijk spijt van heb: in het midden van mijn onderlip depte ik nog een beetje van de gouden Catrice-oogschaduw. Ik had gehoopt dat dit een lichtgouden highlight aan mijn onderlip zou geven, maar in plaats daarvan is het resultaat één grote meh. Voortaan doe ik dat dus niet meer!

Dit is dan het eindresultaat! Ik vind de look best geslaagd, zeker wat de ogen betreft, maar vraag me nog af hoe de oogschaduw uit de verf komt als ik hem zou combineren met een andere kleur lippenstift… Tips, anyone?

(Let er maar niet op hoe vies mijn bril is, ik beloof bij deze plechtig dat ik hem binnenkort schoonmaak!)

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

