Face of the Blok

Nu ik weer in de collegebanken zit (ja, de dag is helaas aangebroken) en ik mezelf maar liefst twee keer in de week voor zonsopkomst mijn bed uit trommel, leek het me leuk om jullie te laten zien wat voor make-up ik draag op ochtenden waarop ik mijn bed een stuk liever vind dan mijn foundation.

Dit is waarschijnlijk hoe ik er de komende negen weken uitzie: een beetje concealer, een beetje poeder, bijgetekende wenkbrauwen, een likje mascara en statement-lippenstift. Lekker simpel en in een kwartiertje gepiept, en dat is fijn want ik heb het druk. Ik volg op het moment een vak waarvoor ik onmenselijk veel moet lezen (maar ik wil het allemaal goed doen en in één keer halen, want als ik dat doe, heb ik vanaf April zomervakantie), leg de laatste hand aan mijn scriptie (ten minste, dat probeer ik tussen de bedrijven door), probeer deze blog een beetje regelmatig te updaten, heb een vriendje en vriendinnen die aandacht behoeven, ben bezig met opzetten van een bedrijfje en het nemen van moeilijke beslissingen, en ondertussen probeer ik ook nog even twintig kilo af te vallen. Omdat het kan. Maar daar is veel tijd voor nodig, en die ga ik er lekker voor nemen.

Als jullie me iets minder zien de komende tijd, dan weten jullie hoe het komt, maar vooralsnog doe ik mijn uiterste best om er zoveel mogelijk voor jullie te zijn, want bloggen is leuk :D

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Jolène zei:

    you’re adorable! Veel succes met alles en je ziet er stralend uit ^-^

  2. Elin zei:

    Met weinig make-up ben je nog steeds even leuk (en zie je er dus ook nog steeds leuk uit), dus tijd aan make-up besteden moet je maar doen als je het wat minder druk hebt! ^-^ Succes met alles <3

Geef een reactie

