Herontdekt: Olaz beauty fluid

De beauty fluid van Olaz (toen nog Oil of Olaz) was mijn aller, aller, allereerste dagcrème. Van mijn moeder kreeg ik een afgedankt, halfvol flaconnetje en daar maakte ik in de brugklas dankbaar gebruik van toen ik met mijn arme huidje plotseling iedere vroege morgen door de vrieskou naar Zierikzee moest fietsen. Helaas sloeg het jaar daarop de puberteit toe en werd mijn huid zo vet dat ik er uit angst voor nog meer puistjes geen enkele crème meer op durfde te smeren. Weg dus, met de beauty fluid.

Nu mijn puistjes zijn verdwenen en mijn huid weer iets droger wordt, ontdekte ik na het testen van een aantal verschillende dagcrèmes dat deze Olaz beauty fluid toch wel erg fijn is: hij is voedend, maar niet te vettig, trekt snel in en werkt hygiënisch doordat je niet telkens met je vingers in een potje hoeft. Daarnaast is hij gemakkelijk mee te nemen (anders dan glazen potjes kan deze plastic flacon niet breken en is het dopje ongelofelijk lek-proof) en dat is voor iemand die veel reist een enorme pro. Ook is de prijs zacht en is deze crème gemakkelijk te verkrijgen: de mijne vond ik gewoon bij de supermarkt!

Wat voor dagcrème gebruik jij momenteel? Ben je daar tevreden over of is het voor jou ook tijd om deze Olaz beauty fluid te proberen?

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Je bent net een dagje te laat want ik heb gister nieuwe dagcreme gekocht. De gewone daycream voor normal/combination skin van de hema. Ik gebruik daarbij facewashes (1 met scrub en 1 zonder, meestal die zonder) voor onzuivere jonge huid omdat ik nog wel last heb van puistjes. Als ik creme gebruik voor een gevoelige huid wordt dat vaak te vet en voor een vette huid worden de droge gedeelten van mijn gezicht te droog. Dus dan maar een creme voor een gewone huid.

  2. Elin zei:

    Olaz ruikt ook zo lekker! Goed om even te onthouden voor als ik weer dagcrème nodig heb – al is mijn huidige tube van de Etos nog lang niet leeg, want ik vergeet vaak om het op te smeren :’D En zo geweldig is deze ook niet, dus ja.

Geef een reactie

