MaxMara

Vandaag is het Valentijnsdag en hoewel ik eigenlijk niets heb met dat commerciële geleuter, wilde ik de gelegenheid toch even aangrijpen om een heeeeeeeeel speciaal iemand in het zonnetje te zetten!

Ja, Priensje, deze blogpost is helemaal speciaal voor jou, en voor jou alleen! Omdat je zo’n lieverd bent dat je iedere dag weer met smart en je iPhone op een nieuwe blogpost zit te wachten. En nog om veel meer redenen, natuurlijk.

Max is er namelijk altijd. Gewoon, of ik nou blij of verdrietig ben, duizendmiljoen verhaaltjes wil vertellen of gewoon even stil wil zijn, als ik onzeker ben of juist fabulous, als ik helemaal opgemaakt rondloop of juist mijn haar weer eens niet gedaan heb, als ik een trainingsbroek aan heb, als ik mezelf een dikke olifant voel, als ik in een opwelling skeelers koop, als ik supervolwassen besluit dat ik mijn extra kilo’s kwijt moet, als ik een wekker nodig heb, als ik dingen niet durf, als ik mezelf kapot lach om posts op 9gag, als ik iemand nodig heb om te knuffelen, als ik een uur wil snuffelen bij Inglot, als ik dingen opfuck of juist niet, als ik me gedraag als een baby, als ik dat extra duwtje in de rug nodig heb om nou eindelijk eens aan mijn scriptie/schoolwerk te gaan beginnen, als ik me naar voel omdat ik ongesteld ben, etcetera. Hij is er altijd. En daarom maak ik deze post. Because he’s worth it.

Whale you be my valentine?

<3
Mara.

7 reacties
  1. Max zei:

    YESSS I WHAALEE!!
    Priensje ontroerd met traantjes…
    Zo zat hij dit te lezen!! Zo lief!! :D
    Ik hou van jou schatje!! <3
    xxxxxxxx

  2. MITCH zei:

    Ik wil die ^ reactie liken. Thanks.

    • Neko zei:

      En dit wil ik dan weer liken! ^^

  3. Melissa zei:

    <3333333333333333333333333

    Ik werd heel blij van deze post.

  4. Elin zei:

    ^-^ × 1000. Zo schattig ^-^

  5. Lois zei:

    haha, wat lieeeef. Maxmara is toch ook een winkel?

    • Neko zei:

      Haha, yep, daarom horen wij bij elkaar :D

Geef een reactie

