Too Faced Shadow Insurance

Goedemorgen iedereen!

Een poosje terug liet ik jullie mijn verlanglijstje zien en vandaag kan ik jullie (supermegablijblijblij!) vertellen dat ik één van die felbegeerde items heb kunnen bemachtigen! Jippie! Michelle was zo lief om een Too Faced Shadow Insurance voor me mee te nemen uit Parijs, waar hij (volgens mij) ietsje goedkoper was dan in de Nederlandse Sephora: zestien pesos maar liefst. Dat is een lieve duit, maar samen met Urban Decay Primer Potion schijnt TFSI de allerbeste oogschaduwbasis ter wereld te zijn. En dus moest ik hem proberen.

De reden dat ik voor Too Faced ging, en niet voor de oogschaduwbasis van Urban Decay, is dat deze versie in een tubetje komt en je hem dus tot de laatste druppel basis op kunt maken (later heb ik begrepen dat UDPP tegenwoordig ook in een tubetje komt, maar dat wist ik toen nog niet!) De verpakking vind ik prachtig, en hij is ook iets groter dan ik gedacht had. Hier ga ik heel erg lang mee doen – en hopelijk mag ik de volgende keer zelf in Parijs om een nieuw exemplaar!

Ik gebruik oogschaduwbasis voornamelijk als basis voor mijn wenkbrauwpoeder. Mijn oogschaduwbasis van John van Gils was prima, maar toch merkte ik dat mijn wenkbrauwen aan het eind van de dag steevast begonnen te vervagen – vooral het ‘staartje’, zeg maar – en dat is niet wat ik wilde! Tijd dus om deze gerenommeerde oogschaduwbasis aan een test te onderwerpen.

De bovenste foto is gemaakt net nadat ik mijn wenkbrauwen had ingekleurd, de onderste foto is gemaakt na een dag lang banjeren door een ijskoude Efteling.

Ich bin zufrieden. Natuurlijk zit de kleur er niet meer zo perfect op als ’s morgens vroeg, maar eigenlijk vind ik het resultaat verbluffend. Dit resultaat, na twaalf uur lang huppelen van attractie naar attractie! Well done!

Als jij moest kiezen tussen Too Faced Shadow Insurance of Urban Decay Primer Potion, waar zou je dan voor gaan?

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Ik heb geen ervaring met de UDPP maar wel wel heel tevreden over de Shadow Insurance. Het enige probleem dat ik soms heb is dat ‘ie z’n werk té goed doet (alles op z’n plek houden) waardoor ik niet meer kan blenden! Grappig trouwens dat je ‘m voor je wenkbrauwen gebruikt, ga ik ook ‘es proberen. :)

    • Neko zei:

      Ja, dat trucje pikte ik een poosje gelede op en het werkt fantastisch! :)

Geef een reactie

