Ik wil naar de kapper, verdorie.

Ja, dat lees je goed. Vlak voor de Kerstdagen besloot ik dat ik iets anders met mijn haar wilde, en ondanks dat ik nog steeds blij ben met mijn boblijn (het is zo veelzijdig, aww yeah) moet ik toegeven dat ik weer zin heb in iets anders. Mijn haar is al twee maanden niet meer geknipt en geverfd en ik ben er helemaal klaar mee.

Dit keer heb ik echter een goed gestructureerd plan om aan de eerstvolgende (ik heb niet echt een vaste) kapper voor te leggen: Mijn boblijn wil ik graag houden, maar het lijkt me gaaf om hem een beetje schuiner te laten knippen, zodat hij van achteren iets korter is dan aan de voorkant. Daarnaast wil ik toch maar weer wat meer laagjes, want mijn kapsel is aan de onderkant heel erg ‘zwaar’  (er zit geen luchtigheid meer in) en ik MOET het stylen als ik representatief voor de dag wil komen. En de kleur – ah, don’t get me started. Ik ben zelf al vergeefs in de weer geweest met blonderingsmiddelen, maar ik krijg die ellendige oranje kleur (ik heb van de zomer oranje haar gehad) er maar niet uit! Aan de kapper dus de eer. Het liefst zou ik platinablond gaan, of misschien zelfs nog iets koeler… Hebben jullie misschien een goed idee?

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Melissa zei:

    Een schuine bob is denk ik erg leuk, Mara, en dan misschien witblond? Een beetje zoals Miss Lipgloss een tijdje had. ^^ Dat is denk ik erg mooi, maar wel slecht voor je haar. :( Je kan ook altijd weer voor wat donkerder gaan met veel highlights.

    • Neko zei:

      Witblond is een goed idee o.o Thanks!

Geef een reactie

