Filmpje: (het uitzoeken van) mijn nagellakcollectie

Goedemiddag allemaal!

Ik had al een poosje zin om mijn nagellakcollectie weer eens uit te zoeken, en toen ik dat gisteren ging doen, besloot ik dat het misschien duidelijker was om hier een filmpje van te maken in plaats van een artikel met een miljoen foto’s. Bij deze dus! Als je meer van dit soort filmpjes zou willen zien, laat het me dan even weten, want ik heb ook nog twee manden verzorgingsproducten staan die nodig moeten worden uitgezocht, evenals een mandje met make-up die ik niet draag. Oepsie.

(mensen die mij persoonlijk kennen en die ik regelmatig zie: als jullie interesse hebben in een bepaald lakje, kun je het me altijd even laten weten, dan kan ik hem misschien opsturen of meenemen als ik je weer eens meet ^-^)

4 reacties
  1. Nicole zei:

    heel leuk filmpje!
    zou het heel leuk vinden om zo’n filmpje over je lipsticks te zien :)

  2. Max zei:

    Ik wil ook zien!

  3. Jeejtje wat weinig haha! Ik wou dat ik zo bescheiden kan zijn met nagellak. Zitten trouwens leuke kleurtjes tussen!
    Snap alleen niet zo goed dat mensen onrustig kunnen worden van nagellak kleur, heb het vaker gehoord hihi.

    x

    • Neko zei:

      Ja, ik weet ook niet wat dat is! Ik heb gewoon het idee dat ik glitterlak minder goed kan combineren of iets dergelijks…

Geef een reactie

