MaxMara Muschio Tas

De laatste keer dat ik met Max in Amsterdam was, konden we het niet weerstaan: we moesten de MaxMara-winkel (zie je de grap?) in. Ik vond de kleding niet erg interessant (en bovendien ver boven mijn budget), maar wel vond ik deze beauty: sinds ik hem heb gezien, kan ik hem niet meer uit mijn hoofd zetten. Maak kennis met de Muschio bag: een vrolijke, rode tas die lekker compact en handzaam is, maar desalniettemin grandioos fantastisch.

De prijs? In de winkel stond het bedrag er niet op, maar op internet vond ik hem voor bedragen tussen de 490 en 590 euro. Slik. Daarvan kan ik op vakantie naar Bulgarije, of de Inglot winkel leeg kopen, of een halve auto kopen, of een nieuwe H&M garderobe, of 50 DVD’s, of een gigantische Lush Honey-I-washed-the-kids-zeep, of veertig Moleskine-boekjes, of éénderde jaar studeren, of wat dan ook. Het is véél geld, in ieder geval, en daar baal ik van, want ik vind deze tas prachtigmooi en ik zou hem heel, heel graag willen hebben. Was ik maar vast rijk.

Heb jij op het moment ook onbetaalbare dingen op het oog?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

