Outfit 20.02.2012

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik weer een outfitpost voor jullie in petto! Het is in feite niets bijzonders en een stuk minder kleurrijk dan jullie van me gewend zijn, maar ik was ontzettend pleased met hoe deze trui en shorts elkaar complementeerden: de trui is aan de voorkant wat korter dan aan de achterkant, waardoor de voorkant van het broekje goed zichtbaar is, maar mijn billen lekker bedekt blijven. Just how I like it.

Wat ik draag:
Trui: New Look
Shorts: New Look (vorig seizoen)
Hemdje: Hema
Legging: H&M
Ketting: H&M
Strikje: H&M (vorig seizoen)

Onder deze outfit droeg ik zoals gewoonlijk mijn zwarte Vans: mijn go-to schoenen, wat het geheel toch weer erg veilig maakt. Meh. Dat is het enige dat me stoort aan deze outfit: het is zo ééntonig, met alleen bruin en zwart. Wat ik nog wel eens zou willen proberen, is om de strikband van deze shorts te vervangen door een kleurrijk riempje, om wat meer pit in het geheel te gooien. Mijn voorkeur gaat uit naar een pastelgroene, want sinds mijn bezoek aan Forever 21 kan ik alleen nog maar dromen van een garderobe vol pasteltinten, deze zomer. Voel ik daar een shoptripje aankomen?
Nevermind het haar, ik moet inderdaad heel gauw naar de kapper.

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Jolène zei:

    Lief, lief, lief! Mooie outfit en het strikje in je haar is adorable! <3

  2. Max zei:

    Hele mooie foto schat!!
    Hebben?? :D

Geef een reactie

