Tag: Mijn alfabet.

Helleuuu!

Op PinkSensation vond ik de volgende tag, en aangezien ik nog bijna geen persoonlijke artikeltjes geschreven heb, leek het me leuk om hem te doen! Op die manier komen jullie iets meer over mij te weten en als je wilt, kun je hem natuurlijk zelf ook overnemen!

(Ik vind het overigens erg leuk om antwoord te geven op vragen, dus wellicht dat ik iets te ver uitwijd af en toe. Sorry!)

A. Age: Ik ben 21.
B. Best friend: Ik heb niet echt één beste vriendin, maar wel een heleboel mensen die ik buitengewoon supermega lief vind ^-^ En mijn mama, of course!


Met mama in Dublin! Ik lijk heel veel op haar, alleen is zij twee keer zo smal.

C. Chore you hate: Ik vind stofzuigen het allerverschrikkelijkste. Afwassen komt op een zéér goede tweede plaats.
D. Dreamhouse: Pfoe. Mijn droomhuis is eigenlijk een luxe boomhut, maar het is niet alsof ik ooit een luxe boomhut zal kunnen kopen… In ieder geval lijkt het me geweldig om een mooi, licht huis te hebben met veel witte meubelen en een aantal kleuraccenten hier en daar.
E. Essential start of the day: DOUCHEN.
F. Favorite color: Ik heb niet één favoriete kleur, maar ik hou heel veel van zwart, wit, rood, geel, en de laatste tijd ook érg veel van oranje. En pasteltinten, maar dat komt door alle lentecollecties die nu in de winkels hangen.
G. Gold or silver: Goud, maar een halfjaar geleden zou ik nog zilver gezegd hebben.
H. Height: Ik ben 1,63 geloof ik.
I. Instruments I play: Blokfluit en saxofoon, maar dat is beide al erg lang geleden.
J. Job title: Ik ben caissière in de supermarkt van Renesse, met heel. erg. veel. plezier. <3 Come see me sometime!


Met Michelle. Nee, dat is geen zelfbruiner en ook geen bronzer, maar een superduper echt vakantiekleurtje. Oh, those days.

K. Kids: Nope, nog niet! Ik heb jarenlang geroepen dat ik ECHT. GEEEEEEEEEEEEEN. kinderen wilde, maar van dat geloof ben ik afgestapt, en nu heb ik heel veel zin in kindjes; ik zie alleen een beetje op tegen de bevalling. Het namen verzinnen vind ik het leukst.
L. Life is incomplete without: Mijn computer, schrijven, mijn vriendinnen, Max, mijn familie en 9gag.
M. Music that you always listen to: Oh pfoe – ik luister niet echt continu naar iets specifieks, maar als ik even in iTunes kijken wat daar zoal in staat, kom ik met Acda en de Munnik, Maria Mena, Oasis, Lady Gaga, Maroon 5, Owl City, The Prodigy, Yann Tiersen en Spinvis op de proppen. Ik luister ook heel graag naar soundtracks – vooral die van How To Train Your Dragon vind ik vet – maar eigenlijk luister ik altijd naar losse liedjes van losse artiesten. Zal ik maar gewoon mijn top 4 lievelingsnummers geven? Oké dan.

1) Radical Face – Welcome Home
2) The Verve – Bittersweet Symphony
3) One Republic – Marchin’ on
4) Lady Gaga – You and I


N. Nickname: Neko! Al een jaar of zeven.
O. Overnight hospital stays: Nul! Ik ben supergezond! :D
P. Phobias or fears: Dat ik in mijn rug word geschoten terwijl ik op straat loop (vooral in het donker heb ik dat), dat de mensen waarvan ik hou bij me weg gaan, dat ik ‘misluk’ in mijn leven (m.a.w dat ik niet succesvol word), en ik ben ook erg bang voor spinnen.
Q. Quote from a movie: In chess, it’s called Zugzwang: when the only viable move, is not to move. (Mr. Nobody)
R. Reason to smile: Een onverwacht, lief sms’je, een reactie op mijn blog, als iTunes een fijn nummer shufflet, als ik patat met mayo eet, een fijne serie kijken, cake bakken met Marcella, de zon zien doorbreken.
S. Siblings: Ik heb twee jongere broertjes: Jasper (19) en Koen (17).


Koen en Jasper, hun face stuffend met Big Macs. Omdat het kan!

T. Time you wake up: Da’s altijd anders. Als ik om 9 uur naar college moet om half 8, als ik ga werken om kwart over 6, als Max er is en ik moet gaan werken om 5 uur, op Zondag tot een uur of half 10 etcetera!
U. Underwear: Hipsters! Ik ben fan van hipsters!
V. Very important day this year: … niets echt een speciale dag, ik heb wel onwijs veel zin in de zomer. Mag dat ook?
W. Worst habit: Ik haal nooit mijn make-up van mijn gezicht als ik ga slapen. En soms laat ik de afwas ietsje te lang staan. Maar de laatste tijd ben ik een akelig schoon persoon, dus dat komt niet vaak meer voor.
X. X-rays you’ve done: één keertje, toen had ik een scheurtje in mijn sleutelbeen doordat ik van de schommel-balk-dinges was afgevallen. Don’t ask.
Y. Yummy food you make: Alle food die ik make is yummy :D Maar vooral patat kan ik heel erg goed frituren. Hmmmm, ik hou van frietjes.
Z. Zoo animal: … dit is verdorie de moeilijkste vraag van allemaal. Ik vind geen enkel dier bovenmaats tof, maar ik vind zeedieren wel tof en giraffes vind ik altijd onwijs imposant. De tofste dieren vind ik dinosaurussen, maar die bestaan niet meer :C (Max, gaan we een keer naar de dierentuin?)

Zo, dat was hem alweer! Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden en wat meer over mij te weten zijn gekomen. Ik vond het een delight om hem in te vullen in ieder geval!

Tot snel!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Max zei:

    Jij MAG en KAN helemaal niet frituren!! :O Liegbeest ;)
    Jaa keer naar dierentuin! Ik sta vooraan! :D

Geef een reactie

