Damn you, uitgroei.

Het was me nog niet eens zo héél erg opgevallen, maar toen ik gisteren mijn haar weer eens in een knotje droeg, was het bewijs daar overduidelijk: Honderd. Centimeter. Uitgroei. Aargh! Het onderhoud aan mijn haar was al achterstallig, maar hier kan geen kokosmaskertje tegenop: er moet geverfd worden, en snel ook! Jippie, weer een reden om me gelegitimeerd niet met mijn schoolwerk bezig te houden: nu mag ik googlen naar plaatjes van mijn gewenste nieuwe haarkleur! Jippie!

Zo ziet mijn haar er nu uit: alle kleuren van de regenboog. Het oranje dat ik van de zomer in mijn haar had, is er nog steeds niet helemaal uit, op sommige gedeeltes heeft de blonde verf wel goed gepakt, en mijn uitgroei is – tja, wat voor kleur is dat eigenlijk? Donkerblond? Asblond? Peper-en-zout-blond? Is this even a color?

En omdat ik vandaag eigenlijk aan mijn scriptie moet werken (oh, joh, het is nog maar tien over half twaalf!) heb ik een paar plaatjes voor jullie gezocht hoe ik het wil hebben:

Licht. Één kleur. Opvallend. En als het zo ver is, laat ik jullie uiteraard foto’s zien!

Geef een reactie

