Mijn nagelroutine

Hoi!

Een hele tijd terug heb ik jullie een foto laten zien van hoe mijn nagels er op dat moment uitzagen: broos, gekarteld en met nagelriemen die van ellende uit elkaar vielen. In dat artikel liet ik jullie weten dat ik goed voor mijn nagels zou gaan zorgen, en vandaag wilde ik jullie graag eens laten zien hoe ik dat doe!

Dit zijn de spulletjes die ik gebruik: een Hydrating Nail Gel van Herôme, een glasvijl van Trind en de beroemde Trind Nail Repair. In principe is het gebruik van Nail Repair al voldoende, maar omdat dit soort nagelverharders vaak vocht aan de nagels onttrekken, gebruik ik ook een hydraterend product: anders vallen mijn nagels straks weer uit elkaar omdat ze te droog zijn, en dat moeten we niet hebben!

Oké – en dit is hoe ik dat dan doe:

Ik begin met het vijlen van mijn nagels. Ik weet dat het de bedoeling is dat je maar één kant op vijlt, maar dit vind ik onhandig en time-consuming, dus dat doe ik lekker niet. Vervolgens smeer ik mijn nagels in met een laagje hydraterende gel. Dit laat ik eventjes intrekken – dat duurt niet zo lang, maar als het na vijf minuten nog niet allemaal weg is, word ik ongeduldig en masseer ik het in. Daarna neem ik mijn Trind Nail Repair en breng ik een laagje op mijn nagels aan. Wat ik soms nog doe, als alles droog is, is mijn nagelriemen insmeren met Lush Lemony Flutter, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heel vaak verzuim.

In mijn laatste filmpje heb je kunnen zien dat mijn nagels inmiddels weer kort zijn (:C ik had een slechte dag) maar vanaf nu ga ik er weer helemaal voor: eens in de twee dagen ga ik mijn nagels lekker vertroetelen, ik ga er zo min mogelijk aan zitten en I won’t stop until I’ve succeeded.

Hoe ziet jouw nagelroutine eruit?

xoxo,
Neko.

3 reacties
  1. Elin zei:

    Mijn nagels zouden ook wel blij worden van zo’n verzorgende routine _O_ Helaas voor hen moeten ze het doen met af en toe een beetje knippen, als ik ze niet al veel eerder afgescheurd heb dankzij één klein haakje. ^^”

  2. Max zei:

    Zo zien jouw nageltjes er helemaal niet meer uit!! :O :O

  3. Wahh mooie nagels! Trind is echt topspul. Die van mij zijn eigenlijk altijd lang, maar eens in de zoveel tijd knip ik ze helemaal kort (als er scheurtjes in zitten oid) zodat ze weer even goed aan kunnen groeien. ^^ Of nouja, kort, voor mij is het dan kort. :’)

Geef een reactie

