FOTD 22.02.2012

Hallo iedereen!

Het was al een tijdje geleden dat ik mijn Coffee-oogpotlood gebruikt had, dus besloot ik na al mijn creatieve uitspattingen mijn go-to-look maar weer eens te maken! En ja, daar horen ook rode lippen bij. Voor mijn doen is dit echt een naturelle look, ik voel me hier het allerprettigst bij!

(toen ik de foto’s maakte, zat de make-up er al zo’n vier uur op, vandaar dat de lipstick niet héél netjes meer zit en dat het oogpotlood dat op mijn waterlijn zat verdwenen is.)

Producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
NYX Studio Perfect Photo-loving primer, kleur Anti Redness
Hema Radiant Finish Foundation
Revlon ColorStay foundation
Inglot Concealer Peach
Inglot concealer Geel
Etos Cheek&Lipstain
Inglot oogschaduw, kleur 395
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
l’Oréal Color Infaillible, kleur Hourglass Beige
MAC oogpotlood, kleur Coffee
MAC Chromographic Pencil, kleur NC15/NW20
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Wenkbrauwpoeder

Lippen:
MAC Prep + Prime lipprimer
l’Oréal Color Infaillible, kleur Hourglass Beige
MAC Lippencil, kleur Brick
Rimmel Kate lipstick, kleur 01

Heb jij ook een bepaalde ‘signature look’?

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Wauw, wat een mooie look! De lipstick staat je echt goed + de winged eyeliner. Ik houd van de wings. ;D

Geef een reactie

