Ik heb een eigenwijze wenkbrauw

Misschien is het je al eens opgevallen, misschien ook niet: mijn eigenwijze wenkbrauw. Ik teken mijn wenkbrauwen altijd op een bepaalde manier bij, kam ze in model en borstel er wat wenkbrauwgel doorheen, maar mijn linkerwenkbrauw wil. niet. luisteren. Halverwege de dag zakt het staartje van mijn wenkbrauw in als een pudding en ziet mijn wenkbrauw er alleen nog maar vreemd uit: een streep wenkbrauwpoeder waar de haartjes eigenlijk zouden moeten zitten, en de haartjes treurig naar beneden bungelend. Meh.

Mijn vraag aan jullie is daarom ook: hebben jullie nog tips wat een goede wenkbrauwgel betreft? Die van mij is van Etos en er is behoefte aan zwaarder geschut! Wellicht dat ik de techniek met haarlak nog eens kan proberen… Hmmm…

Heb jij ook wel eens last van eigenwijze wenkbrauwen/wimpers/eyeliners/kwasten?

xoxo,
Neko.

 

(op het moment dat jullie dit lezen, zit ik bij de kapper. Aaaah! Yeaaaah! Morgen foto’s!)

1 reactie
  1. Eigenlijk is dit niet grappig maar – haha. _O_ Ik vond zelf de wenkbrauwgel van Gosh wel goed werken, maar mijn wenkbrauwen waren dan ook niet extreem eigenwijs. Misschien een hele sterke haarlak gebruiken? Bij mij werkt dat altijd het allerbeste, hopelijk voor jou ook!

Geef een reactie

