Reddingsmissie: Mijn haar #2

Ja ja, het is zover. Gisteren ging ik naar de kapper met een missie: Hoi, ik wil die oranje gloed uit mijn haar, en snel een beetje. Oh, en als ik er dan toch ben, knip dan alsjeblieft weer iets meer laagjes in mijn haar want ik ben er helemaal klaar mee. En zo geschiedde. Met het resultaat ben ik zo ongelofelijk gelukkig dat ik het bijna niet onder woorden kan brengen: HET IS ZO MOOI WJEPGIAJWEGPAI. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Ik heb bijna drie uur in de kappersstoel gezeten, maar het was het waard. Allereerst zijn er een heleboel lichte highlights gezet om de kleur wat lichter te maken  (het in één kleur verven werd niet aangeraden omdat ik dan geen fatsoenlijke haar meer zou overhouden) en om de warme tint er zoveel mogelijk uit te halen, is er daarna nog een spoeling doorheen gedaan. De kapster voorspelde dat ik die spoeling waarschijnlijk een aantal keer zal moeten herhalen om al het oranje er echt uit te krijgen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het resultaat nu al verbluffend vind. Even ter vergelijking een fotootje hoe warm mijn haar was met Kerstmis – en sindsdien heb ik het niet meer geverfd:

Een heel verschil, dus. Het model vind ik ook fantastisch, ik denk dat dit mijn lievelingskapsel is tot nu toe! I just feel fabulous.

xoxo,
Neko.

3 reacties
  1. Kirsten L. zei:

    Leuk!Blonds in tha house! Ik moet af en toe nog 2 keer in de spiegel kijken voordat ik mijzelf herken hoor! Hihi… Ik vind je kapsel ook erg leuk!

  2. Max zei:

    Je kerstmis foto is niet je beste foto ;) hahaha

Geef een reactie

