FOTD 23.02.2012

Goedemiddag allemaal!

Vandaag weer eens iets anders (ik moet zeggen, mijn creativiteit loopt een beetje op zijn einde, zo met twee oogschaduwkleuren): een wat donkerdere oogmake-up! In mijn emo-tijd droeg ik vrij veel donkere oogschaduw en bij het terugzien van die foto’s denk ik altijd: nee, nooit meer doen, maar het begon weer eens te kriebelen. Met de middelen die ik nu heb, besloot ik het opnieuw te proberen, en nu wél toonbaar.

Producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
NYX Studio Perfect Photo-loving primer, kleur Anti Redness
Hema Radiant Finish Foundation
Inglot Concealer Peach
Inglot concealer Geel
Sleek Blush, kleur Pixie Pink
Inglot oogschaduw, kleur 395
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
l’Oréal Color Infaillible, kleur Hourglass Beige
Inglot Oogschaduw, kleur 395
Inglot Oogschaduw, kleur 421
MAC Chromographic Pencil, kleur NC15/NW20
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Wenkbrauwpoeder

Lippen:
MAC Prep + Prime lipprimer
Inglot lipstick, mix van de kleuren  62, 68 en 89.

Heb jij dat ook wel eens, dat je een look herontdekt?

xoxo,
Neko.

5 reacties
  1. Max zei:

    Oeeh heel mooi! Nog een keer zo opmaken als IK er ook ben? :D

  2. Elin zei:

    Waarom vindt Max het leuk als jij je mooi opmaakt en ziet mijn kerel me het liefst zónder make-up? Niet eerlijk. Anyway, ik vind het mooi, die wat donkerde oogschaduw ^^ Je kunt het goed hebben en het is best classy, if you ask me!

  3. Max zei:

    Haha Elin, ik vind Mara mooier zonder make-up hoor ;)

  4. Elin zei:

    Ja dat is ook wel een beetje een compliment natuurlijk, als iemand je mooier vindt zonder make-up, maar …het is juist leuk om met make-up te spelen en ik neem aan dat de meeste meiden het gebruiken omdat ze ook vinden dat ze er dan beter uitzien _O_ Dus het is nogal lame als je je best zit te doen op je make-up, en je kerel zegt dan: “Wat heb jij nou weer allemaal op je hoofd?” (Wat jij dus niet doet, gelukkig voor Mara :’D)

Geef een reactie

