Amazing Avocado Masker

Een poosje geleden had ik tijd over op Utrecht Centraal en dook ik (tegen beter weten in) de Etos in. Natuurlijk kwam ik niet met lege handen naar buiten! Onder anderen kocht ik een viertal maskertjes van Dr. Van der Hoog, die in leuke, opvallende verpakkingen zitten. Degene die ik mee naar huis nam, hebben de opvallende namen Amazing Avocado, Crazy Cranberry, Pretty Peach en Refreshing Raspberry.

Als eerste besloot ik het Amazing Avocado masker te proberen: een masker dat mijn huid zou moeten reinigen en stimuleren. Stimuleren waartoe weet ik niet precies, maar enfin.

Het maskertje is lekker dik en smeert fijn uit met een foundationkwast. Wel vond ik het een beetje prikken, vooral op de wat drogere delen van mijn gezicht – en dan niet het ‘oeh het stimulerende effect begint te werken!’- soort van prikken, maar echt het ‘au, dit voelt niet goed’-soort. Niet nice.

Na het afspoelen voelde en zag ik ook eigenlijk niet veel verschil. Gereinigd, sure, maar dat stimulerende zie ik nog steeds niet zo. Mijn huid is er niet beter van geworden, ook niet op de iets langere termijn! Conclusie: prima masker, maar doet voor mij (en mijn droge huid) niet zoveel.

Welk maskertje zou jij als volgende kandidaat willen zien?

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Cranberry? Maskers kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en da’s oprecht jammer!

Geef een reactie

