Manicure van de dag: GLITTERS

Goedemiddag allemaal!

Ik heb het jullie in mijn laatste filmpje al laten weten: ik ben geen type voor hysterische nagellak. En toch: naarmate ik meer foto’s zag van Essence’s Circus Confetti, begon het toch te kriebelen. Toen ik in Aachen tegen deze lak aanliep, kon ik mijn verlangen niet langer weerstaan en gooide ik hem in mijn winkelmandje.

Dit zijn ontelbaar veel laagjes. Eigenlijk is Circus Confetti een glitter top coa, die je over een gekleurde lak heen smeert om hem een feestelijke touch te geven, maar omdat dit de eerste keer was dat ik glitternagellak gebruikte, wilde ik meteen goed uitpakken: want als je het doet, doe het dan maar gelijk goed!

En nu is het dus feest op mijn nagels. Ik betwijfel alleen of het ook zo’n groot feest gaat zijn om het er weer af te halen.

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

