Vier dingen waar ik het geld (nog) niet voor (over) heb.

Hoi iedereen!

Vandaag een klein blogje over dingen die ik zo prachtig vind dat ik ze het liefst NU al in mijn bezit had, maar waar mijn bankrekening hevig  tegen protesteert. Want helaas: al zou ik het liefst alles kunnen kopen wat mijn hartje begeerde, zo zit mijn studentenleventje nu eenmaal niet in elkaar. En daarom moet ik soms ofwel een keuze tussen een aantal producten maken, of de dappere keuze maken mijn geld lekker in eigen zak te houden. (Dat laatste gebeurt echter niet vaak. Één ding is zeker: de economische crisis komt niet door mij.)

Anyway, dit zijn de producten, met de klok mee:

1: MaxMara Muschio Bag: Je zag hem al eens voorbij komen in een ander blogje: deze prachtige tas van MaxMara. Ik zag hem live in de winkel en – oh wauw, hij is zo mooi. Lekker compact en handzaam, kan bij iedere gelegenheid, de kleur is fantastisch en dat model – gahhhh. Het is alleen de prijs die om te huilen is: zo om en nabij de 500 pesos. En laten we eerlijk zijn: dat heb ik gewoon niet. Zucht.

2: Chanel Vitalumière Aqua foundation: Als er iets is dat ik koop van deze lijst, dan is het deze foundation, gewoonweg omdat ik hem al zo vaak voorbij heb zien komen en ik hem puh-rachtig vind. Ook heb ik er in de winkel al een paar keer kwijlend naar staan kijken, de kleuren ademloos geswatcht en dan weer tegen mezelf gezegd: “Nee Mara, dit moet je een keer kopen als je uitgebreid de tijd hebt om je te laten adviseren door een make-up artist, want als je in je eentje eigenwijs een kleur uit gaat zoeken, komt het nooit goed.” En dat is heel verstandig van mij, want een foundation van €40,- kopen in de verkeerde kleur is ook gewoon heel zonde.

3: A England nagellak in de kleur Camelot: Oef, het flesje zelf ziet er niet zo heel spectaculair uit, maar als je al wel eens swatches van deze lak hebt gezien, weet je precies wat ik bedoel: zwarte hoogglans van de Goden zelf, gebotteld in een klein flesje. Oh, wat is deze lak prachtig en wat zou ik hem graag hebben, maar ik vind €11,- voor een nagellak best veel, zeker als er ook nog verzendkosten bij komen. Op een dag, misschien… Op een dag.

4: Dior Garden Pastels Palette: Dit prachtige palette kost €56,60. ZESENVIJFTIG ZESTIG. Noooooooooo. Ik vind het echt beláchelijk veel geld, vandaar dat ik er waarschijnlijk eerder voor kies om zelf een dergelijk palette te gaan samenstellen bij Inglot. Dat is in de eerste plaats veel voordeliger, en waarschijnlijk nog mooier ook! Maar zeg nou zelf, prachtigmooi is dit palette wel. Toch?

Geef een reactie

