FOTD 07.03.2012

Hoi iedereen!

Vandaag weer een Face of the Day – een heel zachte, vandaag! Ik begin lichtroze tinten steeds meer te waarderen: voornamelijk nu mijn haar weer ietsje minder oranje is! Ik vind het nog steeds wel lastig om ermee weg te komen zonder op Barbie te lijken, maar misschien is dat alleen een beetje wennen… Ik ben er nog niet helemaal uit, maar een experimentje kan nooit kwaad!

De producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
Essence Stay Natural Concealer
Hema Radiant Finish Foundation
Inglot Concealer Peach
Inglot concealer Geel
Sleek Blush, kleur Pixie Pink
l’Oréal Color Infaillible, kleur Hourglass Beige
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
l’Oréal Color Infaillible, kleur Hourglass Beige
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Wenkbrauwpoeder

Lippen:
MAC Chatterbox
Sleek Pout Paint, kleur Milkshake

En, houd jij wel van roze?

xoxo,
Neko.

2 reacties

Geef een reactie

