Seche Vite

Hallo iedereen!

Een poosje geleden beloofde ik jullie een artikeltje over mijn favoriete top coat tot nu toe: Seche Vite. Het ideale aan deze top coat is dat hij je nagellak in recordsnelheid laat drogen, en ik had er al zo ontzettend veel goeds over gelezen dat ik hem zonder al teveel nadenken in mijn winkelmandje gooide toen ik er in een Dublinse drogist tegenaan liep.

Deze topcoat is superfijn! Mijn nagellak is binnen no-time droog, zelfs al breng ik meer dan tien laagjes aan (zie mijn manicure van een aantal dagen geleden) en voorziet mijn nagels van een extra laagje ultra hoogglans. Het enige vervelende is misschien dat je een vrij dikke laag moet aanbrengen, waardoor je geen chips krijgt, maar je de lak als het ware in één dikke plak van je nagels af kunt trekken. Voor een nagelfrunnikerd/peuzelaar als ik is dat een groot nadeel, maar weegt dat nadeel op tegen de voordelen (even snel je nagels kunnen lakken voor je naar bed gaat, na vijf minuten weer naar de WC kunnen)? Dat dacht ik niet.

Toch ga ik binnenkort maar eens op zoek naar een beter alternatief. Tot die tijd blijft deze top coat mijn absolute favoriet.

Geef een reactie

