Ik moet hierheen: Faeroër Eilanden

Soms heb je dat: dat je op een gegeven moment gewoon weet wat je moet doen, welke kant je op moet, waar je naartoe wilt. Ik had dat toen ik een jaar geleden de Faeroër Eilanden ontdekte: een eilandengroep tussen IJsland, Schotland en Noorwegen in. Ik wist niet wat er te doen viel, wat voor taal er gesproken werd en hoe het er daar uit zag, maar toen ik het landje zag liggen op Google Maps wist ik: dit is het. En sindsdien vergaap ik me aan mooie foto’s op google, lees ik van alles op wikipedia en zoek ik vliegreizen op transavia.nl. Zucht... Ik wil hier zo graag naartoe.

Het klinkt misschien vreemd, maar het was toch een beetje liefde op het eerste gezicht. Dus: centjes sparen en boeken die reis!

1 reactie
  1. Maza zei:

    Hee daar! Ik ben het met je eens!
    Ik heb deze eilanden een paar weken geleden voor het eerst ondekt dankzij de hilarische stripjes van Scandinavia and the World.
    Het ziet er zo prachtig uit!

    xoxo
    Maza

Geef een reactie

