Oranje boven.

Twee weken na het knippen en verven van mijn haar, ondanks het gebruik van liters zilvershampoo en -conditioner, is het daar plots weer. Oranje lokken. Hosternokke.

Oranje is sterk. Maar als dat iets gaat zeggen over het EK voetbal van deze zomer, kan ik natuurlijk alleen maar blij zijn.

(Tevens beloof ik hierbij plechtig dat ik nooit, nooit mijn haar meer rood zal verven. Het vervaagt te snel om de kleur mooi te houden, maar de basis krijg je er nooit van je leven meer uitgeverfd. En dat is klote, ja.)

1 reactie
  1. Elin zei:

    Het is helemaal niet oranje, het heeft gewoon een warmere kleur dan op de linker foto. En het is allebei mooi! ^-^

Geef een reactie

