MAC Viva Glam Gaga en Lady Bug

Goedemiddag iedereen!

Vorige week ging ik langs de MAC counter om de Viva Glam Nicki lipstick op de kop te tikken, maar zoals altijd kwam ik weer met iets heel anders thuis: de welbekende knalroze Viva Glam Gaga lipstick en een prachtigmooie rode lippenstift die de naam Lady Bug draagt. En oh, wat ben ik gek op deze lipsticks!

De Viva Glam Gaga komt in een iets andere verpakking dan de ‘normale’ MAC lipsticks, omdat iedere cent die je voor deze Viva Glam lipstick betaalt naar het MAC Aids fund gaat. De normale verpakking vind ik wel wat mooier, maar ach, zo doe ik ook nog eens iets voor het goede doel!

Beide lipsticks hebben een lustre finish, wat betekent dat ze doorzichtig op je lippen zijn, en dat was ook direct de hoofdreden om deze lipsticks aan te schaffen: zulke lipsticks had ik nog niet! Het maakt ze ook wat gemakkelijker draagbaar dan een lipstick met full on coverage: Lady Bug lijkt in zijn huls misschien knalrood, maar niets is minder waar – hij is juist heel subtiel! Voor Viva Glam Gaga valt hetzelfde te zeggen: op je lippen is hij niet zo eng als in de huls, but still – het is een gewaagde kleur. En zoals ik al eerder zei, moet ik toch nog wel aan dat roze wennen, maar ik kan niet ontkennen dat het een heel gave kleur is!

Twee swatches op mijn gezicht, voor de volledigheid:

Links Lady Bug, rechts Viva Glam Gaga. Vooral op Lady Bug ben ik intens verliefd, wat een prachtige kleur is dat toch!

Heb jij al een MAC lipstick?

xoxo,
Neko.

3 reacties
  1. Elin zei:

    Jaaa Lady Bug is mooi! Lekker subtiel en ook een beetje zomers wel ^^

  2. Max zei:

    Volgens mij hé dames, hebben jullie toch echt de verkeerde naam opgeschreven… _O_ Viva Glam Gaga is hier de duidelijke winnaar!

Geef een reactie

